selfie thread. (3 Viewers)

Husky

Well-Known Member
Joined
Jun 1, 2015
Messages
1,069

? ??? I have autism or something like that idk
 
Last edited:

Husky

Well-Known Member
Joined
Jun 1, 2015
Messages
1,069


epic camera quality btw

 

Skorpieo

Well-Known Member
Donator
Joined
May 27, 2016
Messages
39
Me and ma cold butt on 2503m mountain Called Säntis
DSC_0019.JPG

Sun Between the Mountains and the Clouds
DSC_0018.JPG

Right next to it and kinda hard to see, the Siebä Chuefürstä (The Mountain that looks like the Toblerone)
DSC_0016.JPG

Nice and Windy too, Ice grows on the side of the Railing
DSC_0014.JPG
 

PNN

Well-Known Member
Donator
Joined
Jan 27, 2016
Messages
675
  • Like
Reactions: Skorpieo

Skorpieo

Well-Known Member
Donator
Joined
May 27, 2016
Messages
39
wanna see more of them? (of course without me in the picture)
 
  • Haha
Reactions: PNN

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)