Ok this is going to make jb hectic (1 Viewer)

Trixie

Trial Gameserver Admin
Staff member
Trial Gameserver Admin
Donator
Joined
Jan 27, 2016
Messages
517
Reactions
942
#3
Look at the positive side, the ble team has more chances to level up strange weapons now :pepe2:
 

Rivers

Active Member
Donator
Joined
Nov 7, 2017
Messages
146
Reactions
192
#4
Look at the positive side, the ble team has more chances to level up strange weapons now :pepe2:
Yeah, those 3 blus' will level up.
 

A Wild Tryhard

Trial Gameserver Admin
Staff member
Trial Gameserver Admin
Joined
Sep 4, 2017
Messages
216
Reactions
280
#5
RIP jb admins sanity
 

Roar

Gameserver Admin
Staff member
Gameserver Admin
Donator
Joined
Nov 30, 2017
Messages
148
Reactions
281
#7
Look at the positive side, the ble team has more chances to level up strange weapons now :pepe2:
Still can't stop us tho :thinking:
 

Husky

Well-Known Member
Joined
Jun 1, 2015
Messages
1,011
Reactions
1,153
#8
Still can't stop us tho :thinking:
Are you sure about that :thinking:
But yes, 32 slots just makes it worse, especially since after many calls, none of the admins answered while I was on. I think it might be time for @Kevin to do the apps if he's going to make one of the servers that has the most reports and calls have 32 slots.
 

Je Hooft

Member
Donator
Joined
Jan 13, 2016
Messages
41
Reactions
65
#9
Correction: Ok this is going to make jb epic.

Also get ready for every round illegal cell wars
 

Addster

New Member
Joined
Jul 17, 2018
Messages
12
Reactions
20
#10
Honestly, having 8+ Blus is kinda too much, especially against like 18+ reds.
 

Je Hooft

Member
Donator
Joined
Jan 13, 2016
Messages
41
Reactions
65
#11
Honestly, having 8+ Blus is kinda too much, especially against like 18+ reds.
True. The more blus, the more mass freekillers. One rebelling red can't do much, but it takes one blu to just shoot a rocket at the group and kill everyone
 

Trixie

Trial Gameserver Admin
Staff member
Trial Gameserver Admin
Donator
Joined
Jan 27, 2016
Messages
517
Reactions
942
#12

A Wild Tryhard

Trial Gameserver Admin
Staff member
Trial Gameserver Admin
Joined
Sep 4, 2017
Messages
216
Reactions
280
#13
More reds to backstab me. yey
 

Madact

Gameserver Admin
Staff member
Gameserver Admin
Contributor
Joined
Nov 8, 2014
Messages
2,357
Reactions
2,552
#15
For those curious what happened, here it is!
There was a discussion on the suggestions about how the ny jb should be increased to 32 players. It was shot down as only Travis was there to administrate.
Further down the path we've gained admins and what triggered the 32 slots was related to eu jb, not ny jb.
I made a to do list asking if we could reduce the player count on eu jb to 24. Ranger Ciri *throws under the bus* then suggested in my suggestion that the player count for ny jb should now be 32. I generally thought nothing of it, thinking possibly it will be rejected or by the time it's done we'd have 6 admins running around smacking bottoms.
But here we are...yay.

So I'd like to see how it goes, if it's that bad we'll ask Kevin nicely to change it back. No biggie.
I've also requested some speed on the help required on ny jb. But meh in general, it's just a game server. :kappa:
 

Rivers

Active Member
Donator
Joined
Nov 7, 2017
Messages
146
Reactions
192
#16
@Kevin Hewwo wittle wuddy, wannaa wake the werver twwwentwy fwour?
 

Trixie

Trial Gameserver Admin
Staff member
Trial Gameserver Admin
Donator
Joined
Jan 27, 2016
Messages
517
Reactions
942
#17
But meh in general, it's just a game server. :kappa:
Shut up, it’s competetive JB we are talking about, not JUST a game server :kappa: Long live the cancer.
 

Husky

Well-Known Member
Joined
Jun 1, 2015
Messages
1,011
Reactions
1,153
#18
For those curious what happened, here it is!
There was a discussion on the suggestions about how the ny jb should be increased to 32 players. It was shot down as only Travis was there to administrate.
Further down the path we've gained admins and what triggered the 32 slots was related to eu jb, not ny jb.
I made a to do list asking if we could reduce the player count on eu jb to 24. Ranger Ciri *throws under the bus* then suggested in my suggestion that the player count for ny jb should now be 32. I generally thought nothing of it, thinking possibly it will be rejected or by the time it's done we'd have 6 admins running around smacking bottoms.
But here we are...yay.

So I'd like to see how it goes, if it's that bad we'll ask Kevin nicely to change it back. No biggie.
I've also requested some speed on the help required on ny jb. But meh in general, it's just a game server. :kappa:
The problem doesn't really lie in the server slots, it's the amount the 3 of you nyjb admins can do and your activity.
 
Joined
Oct 13, 2018
Messages
58
Reactions
32
#19
Obviously there are down sides but now I can at least join the effing server more than half the time
 

Jimjo

Active Member
Donator
Joined
May 2, 2015
Messages
468
Reactions
161
#20
Frankly I don’t think there is gonna be a major problem. I mean Eujb went up to 32 for ages and had not much of an increase. It’s only 8 slots I don’t think it’s a big increase
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)